Kycklingklubbor

Ibland tar fantasin verkligen slut. Det känns liksom tomt i skallen.
Just idag kändes det så. När jag öppnade frysen imorse så hittade jag några kycklingklubbor som jag tog fram. Sen har jag funderat under dagen på vad jag skulle göra med dem.
Men till slut hade jag en bild i huvudet på vad jag skulle göra.
Jag gjorde en marinad på bla mango chutney, vitlök och soya och till det rostad potatis och en fräsh sallad. Och som pricken på i en god blå mögel-kräm.
Det såg gott ut och barnen åt riktigt bra, men varken maken eller jag tyckte att det smakade speciellt mycket (förutom ostkrämen).
Jag tycker att jag har provat alla möjliga olika marinader, men att det alltid smakar samma. Är det någon som har något bra tips?  
Så idag får ni inget recept eftersom jag inte är helt nöjd.
 
Men man kan ju inte laga jättegod mat varje dag ;-)
 
 

Kommentera här: