Höstens lyxigaste event

I fredags var jag och ett 30-tal andra tjejer på spaevent på Sparadiset Östermalm!
Så lyxigt och välbehövt att få komma hemifrån och bara rå om sig själv ett par timmar.
Det första vi fick göra var att skriva upp en varsin tid för hudanalys och massage och sen byta om till bikini, morgonrock och tofflor.
Sen fick vi presentation av hudvårdmärket Voya och en modevisning av Milook. Så mycket snygga kläder, kan faktiskt tänka mig att ha en av varje i min garderob :-)
Det bjöds på bubbel, öl och lite plockmat.
Sen hann jag och Nettan krypa ner i bubbelpoolen och njuta ett tag innan det var dags för hudanalys. Jag fick många bra tips och fick även prova några av Voyas produkter. Superhärliga!
Efter hudanalysen hann vi vara med i några av alla tävlingar som var under kvällen. Vi hann även med att mingla och prata med flera av de andra som var där. Jättetrevliga tjejer!
Sen var det dags för massage. Så skönt!!! Hon var verkligen superduktig!!! Jag kan verkligen tänka mig att åka dit igen bara för massagens skull. Och ja, det andra också, det är så mysigt ställe och man känner lugn och lyx så fort man kliver innanför dörrarna.
Nettan och jag planerade redan i bubbelpoolen för nästa gång vi ska åka dit :-)
Man kan hyra en av spaavdelningarna för en eller ett par timmar och mysa med sina vänner.
Innan vi åkte hem så var det prisutdelning och jag vann ett lyxigt kit med hudvårdsprodukter från Panos.
En stor lyxig goodiebag fick vi också med oss hem!!!
 
Jag lyckades ta samma tåg som dottern och hennes kompis hem och de dök ner i min goodiebag. Dottern planerade genast när hon skulle färga håret och måla naglarna. Undra om jag får behålla något själv...
 
Tack så jättemycket för en fantastisk kväll Diana och Lina!!!
 
En av de härliga bubbelpoolerna
Lina på modevisningen, den här klänningen kan jag mycket väl tänka mig ;-)
Lite av maten det bjöds på
 
Goodiebag
 
Vinsterna från Panos
 

Kommentera här: