Sommarens bilder

Men.... Nu har jag försökt att redigera det här inlägget flera gånger och det ser bra ut innan jag publicerar det... Vet inte vad jag gör för fel och dottern är inte hemma, så ni får nöja er med detta... :-(   Jaha, det är väl lika bra att köra på nu då. Jag ser ju att jag har några trogna läsare kvar :-)Dagens middag blev färdiga köttbullar och makaroner. Inte så spännande att blogga om... Det som faktiskt var spännande var att jag (som är ett kontrollfreak) släppte in dottern i köket och hon fick laga maten själv. Hon var jätteduktig och superstolt! Så istället för att blogga om det så tänkte jag bjuda på några instagrambilder från de senaste veckorna.   Vardagsmat: potatis och purjolökssoppa med  quesedillas     Kyckling i kokosmjölk, röd curry och kanel. Tyvärr tog kanelen över så vi vuxna var inte förtjusta. Därför tänker jag inte lägga upp receptet här.     Förra fredagen fyllde min bror år, då fick vi först denna plocktallrik :-)     Sen bjöd han på torskrygg med bla bönor, svamp och bacon. Supergott!!!      Har även hunnit med en laddning av pulled pork     Vi köpte en flaska Pims i somras som vi gjorde bål på :-)

Kommentera här: