Ny dator!!!

Idag har min nya dator kommit! Den är jättefin :-)
Så nu ska jag föröka lära mig hur den fungerar.
Jag orkar inte blogga så mycket just nu, men jag har en del på lager som jag sparat under den här tiden så det kommer lite inlägg framöver.





Jag har som så många andra försökt tänka på vad vi (läs jag) stoppar i oss. Så det har blivit lite nyttigare, inget ätande vid tv:n på kvällarna och försök till att börja träna. Det är inget nyårslöfte jag har avlagt, men efter helgerna så behöver jag röra på mig mer och tänka på vad jag stoppar i mig på vardagarna. Jag börjar ju närma mig den åldern när maten sätter sig på ställen man inte vill ha den :-) 

Här kommer några axplock på vad vi har ätit i veckan


Sallad med parmachips, avocado, ägg, blå castello och grönsaker


Stekt spättafilé med blomkålsmos och sallad




Kommentera här: