Godis :-)

Jag har fått prova Kinders nya godisar genom Buzzador.
Min tanke när jag anmälde mig var att det var en kul kampanj för barnen, men jag har kommit på mig själv att smyga ner i skåpet och sno choklad flera kvällar ;-)
 
Jag fick testa tre olika sorter:
Kinder maxi mini, den påminner mycket om annan kinder choklad som jag köpt till barnen. Det var 7-åringens klara favorit. Och ja, den passar nog barn bättre.
Kinder schoko-Bons, väldigt trevliga runda chkladkarameller fyllda med bl a små hasselnöts bitar. Dessa lägger man gärna upp i en snygg skål och bjuder på
Kinder bueno mini, min personliga favorit!!! Det var många av dem som provade alla sorter som tyckte att denna var godast. Den är fylls av både krispigt kex och hasselnötter. Dessa kommer jag absolut köpa igen!
 
Kortspel och provsmakning!!!
 
 
 
 

Kommentera här: