Rynkeby fruit drink

Jag är buzzador, vilker innebär att jag får prova vissa produkter mot att jag recenserar dem och talar om vad jag och mina vänner tycker om produkterna.
Just nu är jag med i flera olika kampanjer. Bland annat har jag fått prova Rynkebys fruit drinks. Jag fick tre värdekuponger så jag passade på att ta hem en av varje smak; päron, fläder och granatäpple.
 
Vi har provat pärondrycken till middag och mellis. Den är riktigt god och läskande, men lite för söt till mat. Men väl kyld istället för saft till fikat funkar den jättebra.
 
I söndags tyckte jag att det var läge för en drink före maten, så då provade jag den med fläder.
Jag fyllde glaset till 2/3 med krossad is och hällde sedan i 2 cl vodka, 6 cl fläderdryck och sen toppade jag med ramlösa citron.
För att göra det extra festligt så gjorde jag sockrade citronkanter på glaset och hade i lite färska jordgubbar.
Barnen fick samma fast utan vodka ;-)
Det var en mycket fräsch och läskande drink. Kan mycket väl tänka mig att prova den igen på altanen i sommar!
 
 

Kommentera här: