Sportlov!!!

 
Jag har sportlov hela veckan! Igår var jag med de yngsta barnen och min mamma på Vasamuseet. De hade en guidad tur för barn nu under lovet. Det var anpassat för barn mellan 4 och 10 år. Sonen som fyller 4 i maj orkade inte riktigt hela tiden, men han gick med och lyssnade jättebra i 40 min! Dottern som blir 9 i sommar tyckte att det var jättebra! En stor eloge till hon som guidade, hon var jättebra och pratade så att barnen tyckte att det var intressant.
När vi kom hem hade äldsta dottern bakat kakor och bjöd på fika :-)
Sen lagade hon även middag innan hon hade träning.
Idag har vi varit och hälsat på en kompis som fick bebis för en månad sen. Så vi har gosat och kramat. Oj, vad små de är! På vägen hem stannade vi och köpte ett färdigt pizzakit och sen fick 4-åringen laga mat. Det var en mycket stolt kille som åt sin mat utan att klaga idag :-)
På torsdag ska jag åka till London med äldsta dottern och en varsin kompis! Ska bli sååå kul!!!
Så om det är någon som har något Londontips så tar vi gärna emot det :-)
 
Chocolate chip cookies som dottern bakat. De var supergoda! Jag ska se om hon har något recept :-)

Kommentera här: