Mello och trampolintävlingar

Söndagkväll....
Sitter helt slut i soffan efter en fullspäckad men mycket rolig och lyckad helg!
I fredags var jag med min kusin och mina två yngsta på genrepet på mello. Det var riktigt bra! Det är många av låtarna som görs sig riktigt bra i en stor arena live!
Vi var där i god tid innan och åt mat i Mall of scandinavia och gick sen in i arenan. Det var massa jippo där innan och de delade ut en massa reklam i form av godis ;-)
Vi var inte hemma förrens 23.30 och då stupade vi i säng alla tre.
Pigga och glada var vi nere i gympahallen på lördagmorgon och redo för trampolintävlingar. Min man var speaker och jag har varit tävlingsledare/domare.
Vi var klara för dagen vid 18.30 och då åkte jag och handlade och sen gjorde vi "lite" plockmat som vi hade klart lagom tills mello började.
Som vanligt så skulle vi bara ha lite, men det är vi inte så bra på...
De flesta av oss var väldigt nöjda med resultatet på Mellon, så mätta och nöjda gick vi och la oss.
 
Det bjöds bl a på dumplings, quesedillas, kycklingvingar, sparris med pocherat ägg, vårrullar, chicken nuggets, charkuterier, ost och grönsaker med dipp.
 
Idag var vi tidigt i hallen igen för att avgöra finalerna i tävlingen. Det blev en riktigt lyckad tävling, men efter en köpepizza så har kvällen tillbringats i soffan...Det 
 

Kommentera här: