Ligger efter....

Det är i stort sett en månad sen jag var in och skrev här sist. Men jag har inte försvunnit, jag har bara haft en massa annat som jag har prioriterat. Jag ligger efter på flera plan och bloggen är defenitivt ett av dem. Jag kan inte lova något, men jag ska försöka att bli bättre.
Jag började nytt jobb för två veckor sedan och det har tagit en del tid och kraft. Det är bara ett vik på två månader, men jag håller tummarna för att jag får förlängning ett par månader till.
Träningen ligger inte efter, jag har snarare tänkt att öka intensiteten. Jag har ju lyckats köra tre gånger per vecka nu ett tag och igår var jag och tränade med en pt, vilket innebär att jag inte kan röra på mig idag... Så då tänkte jag passa på att uppdatera lite här :-)
 
Barnen har fortsatt att få ha sina matdagar och för ett par veckor sedan valde sonen att bjuda på tomatsoppa och plättar. Det är så kul att se hur intresserade och duktiga de är när de verkligen vill.
 
 
 
Jag är fortfarande lika nervös när han skär med vassa knivar...
 
Hög koncentration
 
 
Tomatsoppa med tillbehör
 
 
 

Kommentera här: