Vilken helg!!!

Jag trotsade min förkylning helt i helgen och följde mina fullspäckade planer. Det är absolut inget jag ångrar!!!
 
I fredags hade jag tagit ledigt från jobbet och tillbringade hela dagen på Mitt kök mässan i Älvsjö. Det blir ju mindre och mindre mat och mer och mer vin på den mässan. Men eftersom jag är inställd på det så blir jag inte besviken. Vi lyckades ändå gå där hela dagen och kom hem med både salt, ost och lax :-)
 
I lördags var det dags för tjejklubbsträff. Vi startade morgonen med en timmes yoga och en timmes mindfullness. Superhärligt!
Efter en god indisk lunch så var det dags för akvarellmålning. Inte riktigt min grej, men det var kul.
När jag kom hem så hade min älskade man gjort middag på laxen jag köpte på mässan.
 
Först fick jag lite bubbel och snittar
Sen en förrätt av ungsbakade sparrisar med vinegrätt, parmaskinka och salmalax.
Sparrisen var så otroligt god! Jag måste kolla med honom hur han gjorde.
 
Till varmrätt fick vi nudelsallad med bla mango, chili och koriander och till det sotad salmalax.
Sen fick jag krypa ner i soffan och vila :-)
 
Hela söndagen tillbringade jag i gympahallen.
Jag var domare på en regionstävling i trampolin och dmt.
Det var över 100 gymnaster som tävlade, bland annat min duktiga dotter.
Hon lyckades ta sin första medalj och gjorde sina föräldrar väldigt stolta!

Efter att jag lagat fars-dags middag till maken var det sängen som gällde.
Kanske inte jättekonstigt att min förkylning inte vill ge med sig....
 
 
 

Kommentera här: