Veckomatsedel

Jaha, så var det måndag igen.
Idag har det varit jättekallt och blåst halv storm här så just nu sitter jag i soffan med en filt och ska nog gå och göra mig en kopp thé.
Jag har ju under veckan bjudit på några recept, men vissa middagar har jag redan bloggat om så därför kommer de inte upp på bloggen igen.
Jag tänkte försöka lägga upp vår middagmeny för förra veckan här på måndagar eller söndagar med hjälp av instagram- och mobilbilder.
Hoppas att det kan ge inspiriation när ni sitter och ska planera inför veckan.
 
Måndag (5-åringens matdag)
Billy-pizza-soppa och våfflor
 
Tisdag (19-åringens matdag)
Hemmagjorda hamburgare och majskolvar
 
Onsdag
Biff med lök och bambu med blomkålsris
Torsdag (10-åringens matdag)
Asiatisk lax med nudelsallad
Fredag
Faijtas
 
Lördag
Lövbiff med rösti (köpe) och sallad
 
Söndag
Lasange

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Allt låter fruktansvärt gott! Finns det recept till "Biff med lök och bambu med blomkålsris"?

Kommentera här: