Sjukstuga igen....

I måndags var hela familjen mer än redo att fly detta hem och få se något annat efter isoleringen.
Tre hela dagar fick vi njuta av vardagen!!! Igår kväll var det dags igen... Nu var det lillkillens tur att få magsjuka :-(
Självklart är maken bortrest så jag fick ta hela natten själv. En gång i timmen fram till 04 var han uppe. Stackars liten! Sista gången tittade han på mig med stora ögon och frågade: -Mamma, kommer det att vara som vanligt imorgon?
Jag hade så gärna velat lova honom att det skulle vara det.
Idag har han legat på soffan hela dagen och fått i sig 3 körsbärstomater, 1 glas saft och 1 isglass. Så frisk det är han inte. Men förhoppningsvis så är det på väg åt rätt håll.
Som tur var hade jag bestämt mig för att det är vår nu och köpt hem lite vårväxter som jag hade planterat innan magsjukan kom. Så idag när solen lyser ute och vi måste sitta här inne kan jag i alla fall titta på dem och bli lite glad :-)
 
 
 
 

Kommentera här: