Barnvänlig mat

Jag fick ett trevligt paket utanför dörren i måndags morse. Det var en Loppiblogbag :-) Fylld med massor med saker. Bl a ett paket med 30 frysta fiskpinnar från Findus. Eller det var en kupong så att jag kunde hämta ut ett paket på affären. Och det gjorde jag idag. Jag tycker ju inte att färdiga fiskpinnar är så spännande, så för att göra det lite roligare så serverade jag dem på ett annorlunda sätt. Barnen åt som aldrig förr. De fick i sig mängder av både fisk och grönsaker!!!
 
 
Snabbare och enklare än så här blir det knappast!
Stek fiskpinnarna enligt förpackningen, värm pitabröd ca 5 min i ugnen.
Skär grönsaker i stavar. Jag hade; gurka, morötter, paprika, romansallad, purjolök och majs.
Till det serverade jag färdig remouladsås.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Men så smart, det där ska jag ta efter! :-) Fick också blogbagen den här månaden och har precis hämtat ut fiskpinnar från affären.

2 Elin:

skriven

Himla smart och väldigt gott med kan jag tänka mig!

Kommentera här: