Mangodröm

Igår när jag gick in här på bloggen fick jag en chock!!!
Helt plötsligt har jag fått massor med kommentarer och besöken på bloggen hade ökat med över 700%!!!
Jag fattade ingenting, men sen såg jag att min blogg ligger som bubblare på Bloggs My taste sida :-)
Vad otroligt kul!!!
Tack så jättemycket för alla fina kommentarer! Jag har läst allihop!
Nu blev jag taggad att köra på ordentligt här. Jag hoppas att ni tittar in igen.
 
Jag och dottern firade med att göra varsin fruktdrink med inspiration från en av hennes nya josböcker.
Den blev jättegod, smakade sommar!
Kan verkligen tänka mig denna en varm sommardag och kanske med lite vodka i en varm sommarkväll :-)
 
2 glas
2 apelsiner
1 clementin
1 mogen mango
2,5 dl kolsyrat vatten
isbitar
 
Pressa apelsinerna och clementinen.
Skär mangon i mindre bitar.
Mixa mango och citrusjos.
Rör ner det kolsyrade vattnet.
Fyll ett glas med isbitar och häll på drycken.
 
 

Kommentarer:

1 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Vad roligt, grattis! Vilken härlig drink, den låter ljuvlig!

Kommentera här: