Buffé bilder

Den 7 juli hade jag och min man gemensam 40-års fest.
Han fyllde för ett halår sen och jag fyller om ett halvår. För att få fira mer så hade vi festen på vår 5:e bröllopsdag!!!
Vi hade hyrt en lokal vid vattnet och vädret kunde inte ha varit bättre.
Det var till och med några som badade på småtimmarna.
Vi hade lagat all mat självav och det var jättekul att det blev uppskattat.
Efter maten så var det dans hela natten...
Trötta men glada kom vi hem väldigt sent :-)
Jag tänkta bara visa några bilder från buffébordet nu och så kommer recepten allt eftersom.
Jag har inte hittat några bilder på desserten, men jag ska leta och se om det är någon som har.
 
 
Som "förrätt" fanns det kall gazpacho och nubberöra i glas. Sen fanns det risonisallad med sparris och halloumi, dubbelmarinerad kall fläskfilé, couscoussallad med grönsaker och ajvar, kycklingspett, lökpaj, focacchia, pestoost och marinerade tomater. Till dessert fanns det vit chokladmousse med jordgubbar och hallonmousse med riven choklad.
 
 

Kommentera här: