Veckomatsedel v.35

Jag började att jobba i onsdags efter att ha gått föräldraledig i 16 mån... Det kommer nog att märkas här på bloggen. Tiden och framförallt orken kommer nog inte att infinna sig lika ofta.
Eftersom barnen även har en massa aktiviteter med tider att passa så är det många dagar då maten inte alls får ta lång tid. Och av erfarenhet vet jag att då brukar jag köra på gamla beprövade recept.

Måndag: Tacos
Tisdag: Pasta med chevré
Onsdag: Korv stroganoff och ris
Torsdag: McDonalds
Fredag: Kycklingfilé, bea och klyftpotatis (Jag var ute i stan och åt Club sandwich på restaurang)
Lördag: Födelsedagsmiddag hos min bror
Söndag: Fläskfilé med mango chutney och couscous (har jag bloggat om tidigare)


Onsdagskorv


Fredagskyckling


Söndagsfilé

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

GOOOOTTT

Kommentera här: