Blöjor

Jag är med i någonting som heter Buzzador. Det innebär att man får hem varuprover som man ska prova själv, men framförallt låta andra prova. Man ska även prata om varan under en viss tid.
Jag har nu även anmält min blogg till buzzadorblog. Så ibland kommer det att komma inlägg här om det som jag "buzzar".
Min nästa buzzning är mat, så det passar kanske bättre...
Men hos en småbarnsfamilj så är ju blöjor ett måste.
Jag har fått prova Pampers nya blöjor "active fit" till Oscar som är 1,5 år.
De är tunnare än vanliga blöjor och sitter jättebra. Jag har använt dem både på dagen och natten och de funkar super.
Jag har även delat ut prover till vänner och alla verkar vara jättenöjda.
De sitter jättebra och de läcker inte!



Oscar fick tag på ett provpaket idag och "hjälpte" mig att prova...








Kommentera här: