Inspirationsbilder

Den här veckan har det inte blivit något bloggande alls. Mest beror det på solen. Det har varit så underbara dagar och kvällar att jag knappt suttit vid datorn alls. Och inte lagat så mycket mat heller för den delen...
Och det som jag har lagat är sådant som jag redan bloggat om.

Mån: jag var borta
Tis: Kan för mitt liv inte komma ihåg vad vi åt... 
Ons: sparrissoppa och quesedillas
Tor: sushi/friterad kyckling
Fre: grillad röding
Lör: jag var borta och bilder nedan på vad familjen åt
Sön: pizza/pasta på restaurang
Mån: Kyckling paneang med nudlar


Tårtan vi blev bjudna på när min brorsson fyllde 2 år!!!
Jättegod! Marängbottnar, grädde och krossad dajm.


God lunchsallad! Grillad kyckling, ruccola, gurka, paprika, röd lök, chevré, rostade frön, toppad med olivolja och honung.


Rödingen som var stoppad med smör, dill och citron. Den grillades och serverades med kokt potatis, kokt färsk lök, aioli och romsås.


I lördags var jag borta och då passade min man på att äta en av sina favoriter; pilgrimsmusslor


Till varmrätt åt de grillad fisk och sparris

Kommentera här: