Glöggmys

Har precis kommit hem efter lite glöggmys med pyssel hemma hos goda vänner. Vi var där redan kl 14 och kom inte hem förrens ca 22.
Först fick vi glögg och sen köttbullar, prinskorv och julskinka och en massa gott bröd. Sen var det kaffe och flera sorters saffransbröd och småkakor. Och så godis; mintkyssar, tryfflar m.m.
Vi hann även med att pyssla lite :-)
Väldigt trevligt och väldigt gott!

Jag fotade inte något idag så därför lägger jag upp ett foto på min present till mig själv :-) (Tryfflarna fick vi i present i lördags, och de lär inte finnas kvar så länge till...)

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Har inte du lärt dig att man inte ska gå och köpa saker till sig själv så här nära jul..

2 Pernilla:

skriven

Oopps! Men jag har inte sagt till nån att jag önskar mig en sån...

3 Nettan:

skriven

Du har bara sagt det högt och tydligt (när vi var på iderika) att du väldigt gärna vill ha ett sånt :)



Kommentera här: