Vardagslyx

Ikväll har jag varit på ett bloggevent med min svägerska. Det var en butik i Bromma som firade att de hade öppnat butik nr 2 i Bromma blocks. Butiken heter Ombonat.
Själva eventet var i butiken i Södra Ängby. En supermysig butik med inredning och kläder. Fanns hur mycket som helst som man hade kunnat köpa. Titta in om ni har vägarna förbi.
Kvällen började med bubbel och snittar! Lyx! Och sen var det instagramtävlingar, modevisning och babbel. Och när vi gick hem fick vi med oss en varsin goodiebag :-)
I den fanns bl a 20% rabatt vid ett helt köp i butiken i Bromma blocks. Så nu har jag och svägerskan renad bokat in ett besök där.
 
Nu ska jag ta en kopp av mitt nya favorit thé innan jag kryper ner i sängen.
Jag vet inte om det hjälper, men det är gott och jag inbillar mig att det hjälper och då gör det väl det? ;-)
Här kommer lite smakprover från goodiebagen vi fick idag
 
En supersnygg sjal från By Jolima, doftljus från Edblad, Bridge water och woodwick, saltscrub och body butter från Secret Islands, Miss Phoebes cupcakes formar och en fin uggleljuslyfta m.m.
 
 
 
De sålde även smycken från Edblad som är en stor favorit härhemma. Smycken kan man väl aldrig få för mycket av????
 
 
 

Kommentera här: