Lite mer shopping

Jag var ju på ett event på fina butiken Ombonat i Bromma förra veckan och i onsdags var jag och svägerskan i Bromma blocks och kikade in i deras butik där. Den är jättefin och man hittar massor av fint som man vill ta med sig hem.
Min svägerska hade inte varit i Bromma blocks innan, så vi passade på att titta i de flesta affärer och fick med oss lite kläder till barnen hem ;-)
Lunch hann vi också med. Det gäller att lyxa i vardagen. Jag har blivit ganska bra på det sista tiden. :-)
 
Blir ni inte sugna på att shoppa när ni ser detta?
Funderar på att utöka mitt pick-nick "porslin", men det blir svårt att välja...
 
Den här fina kroken blev jag förälskad i, så nu funderar jag på var den ska få hänga innan jag åker tillbaka och inhandlar den.
 
Min svägerska med trevliga butiksägaren Karin
 
Har ni inte vägarna förbi Bromma så har hon även en webbshopp: Ombonat

När vi åkte därifrån hann jag göra ett besök på blodbussen. Jag skulle lämna blod för första gången var min plan. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig... De ville inte ha mitt blod. Jag hade alldeles för lågt blodvärde, så det blev ett samtal till min husläkare istället. Så nu har jag en tid nästa vecka för provtagningar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: