Mello!!!

I fredags var jag och mina döttrar på genrepet av mello i Friends arena. Vi var ett helt gäng med vuxna och barn som gick, 11 st.
Vi hade en jättetrevlig kväll!!! Bra platser, bra underhållning och även om jag själv tyckte att det var bra så är det så häftigt att se hur mycket barnen gillar det :-)
Innan det hela började så var det massa jippo i korridorerna. De delade ut gratis godis, kaffe och så hade de hjul man kunde spela på. Jag spelade på Santa marias hjul och vann en box. Den innehöll deras nya pizzabottnar, två såser, tacokrydda, en kökshandduk, en knivmagnet och recept :-) Trevligt! Så snart kommer det tacopizza här på bloggen.
Jag laddade ner coop´s festivalapp lagom till mello drog igång. Jag har spelat lite, men inte så jättemycket. På arenan hade de ställt upp 4 pulpeter och så fick man tävla mot varandra i mello-frågor. Jag vann min omgång!!! Vi fick en påse minimashmallows och en värdecheck på 300:-!!!
 
I lördags kväll var vi bänkade vid tv:n och trodde som alla andra att det stod mellan Yohio, Ralf eller möjligtvis Anton (som var min favorit). Istället blev det som bekant Robin! Jag tycker att hans låt är riktigt bra och han är en värdig vinnare. Framförallt tycker jag att det var häftigt att någon som det inte alls pratade om innan vann! Och hans reaktion efteråt är obetalbar.
Vad tyckte ni? Vann rätt låt?
 
 
 
 

Kommentera här: