Svart måndag

Den här veckan hade nog inte kunnat starta på ett värre sätt. När jag hade lämnat barnen på resp skola och dagis så blev jag påkörd bakifrån :-( Inte kul!! (Jag har skrivit om det på min privata blogg om någon vill läsa mer)
Så sen i måndags har jag mest legat i sängen. Idag var första dagen då jag vågade mig ut. Jag var och jobbade i två timmar och sen åt jag lunch med några kollegor. De bjöd mig på en försenad födelsedagslunch, så jag valde chervretoast med rödbetor. Gott och trevligt! Jag fick även en fin blomma :-)
Efter lunchen var det bara att åka hem och vila för då var jag helt slut och hade jätteont.
 
I söndags hade vi en jättefin dag. Vi var bl a ute i solen och åkte skridskor. Till middag gjorde vi helstekt fläskfilé och ugnsrostade rotsaker.
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Fy vad hemskt att höra att du blivit påkörd!! Jag hoppas verkligen att du klarade dig bra och mest blev chockad. Styrkekramar till dig!

Kommentera här: