Ett snabbt hej

Idag är jag tillbaka i vardagen igen, jag är inte sjukskriven längre och jag känner mig mycket bättre :-) Men efter att ha jobbat, handlat, lagat mat och varit tränare i två timmar är jag nu helt slut.
Men jag tänkte bjuda er på lite foton från Alla hjärtans dag.
Vi åt tunnbrödsrullar till middag och sen drog killarna på gympa. När de kom hem så hade jag och 9-åringen fixat lite småplock och tänt en massa ljus.
Jag och barnen var lediga i fredags så vi kunde sitta och mysa och prata ett tag innan det var dags för sängen. Trevligt avbrott mitt i vardagen :-)
 
Här väntar vi hem grabbarna :-)
Det här bjöd vi på; manchego, lomo, fuete, spett med gurka och köttbullar, crostiní med pesto
och gelehjärtan :-)
 
Ihelgen hade vi gäster och bjöd på flera nya recept. Jag återkommer med dem inom kort.

Kommentera här: