Menyer

Eftersom min dator är trsig och jag inte kan blogga ordentligt. Framför allt så har jag inte tillgång till mina bilder.
Vi har haft gäster här både fredag och lördag och som lite teasing så får ni se våra menyer för de dagarna här så bloggar jag om recepten senare :)
Fredag:
Blåbärsdrink med salami, oliver, ostspread och kex
Grillade päron med ädelost och valnötter
Hälleflundra med brynt smörsås, gurka och blomkål och gratinerat potatis och blomkålsmos
Chokladkaka med marianneglass
Lördag:
Mousserade med salami, ostspread och kex
Tre småmackor, sill, rökt fläskfile och ädelost
Grillad kalvkotlett, rödvinsreduktion, rotfruktsgratäng och edamemebönor
Äppelpaj med vaniljglass
Två mycket trevliga middagar har vi haft medmycket mat, goda viner, roliga spel och härliga samtal!!!

Kommentera här: