Alla hjärtans dag!!!

Idag blev det pizza och pasta på restaurang mellan hämtningar och träning.
Men vi lyckade att sitta hela familjen en stund ialla fall och det var trevligt!
Efter träningar och läggning av de två yngsta barnen så plockade vi fram en ostbricka och öppnade en flaska bubbel. Gott!!!

Min man hade köpt ett paket ost från Falbygdens ost, med tre hårdostar i, Manchego, Gruyere och Appenzeller. Med i förpackningen fanns även ett protokoll för ostprovning. Det tyckte jag var kul :)







Fast vi hade sagt att vi inte skulle fira Alla hjärtans dag och framför allt inte med paket, så ahde min man köpt ett jättefint armband till mig.

Kommentarer:

1 Pinglan:

skriven

Åh, vilket fint armband. Jag bara älskar Edblads smycken... Lyllos dig!!

2 Emmy:

skriven

Åh, vilket snyggt armband du fick!

Jag älskar ostbricka och gärna med många olika sorter. Vad kul med ostprovningprotokollet. Får hålla utkik efter Falbygdensost. Jag vet att de brukar ha en del ostar från dem där jag handlar.

Ser att ni drack Rotari, jag gillar både deras vita mousserade och rosén.

Kommentera här: