Hasseludden och STF

I söndags åkte jag på konferens till Hasseludden, Yasuragi. Det var STF som hade sin årliga konferens för vandrarhemssvärdar. På jobbet gick vi med i STF i augusti, så vi ska bli vandrarhem nu. Det var tre fullspäckade dagar. Vi hann utnyttja badet flera gånger, det var jättemysigt. Jag kan mycket väl tänka mig att åka dig igen, men privat så man verkligen hinner njuta och komma ner i varv.
Jag har hört mycket om det stället innan och framför allt om maten. Och bara positivt. Så jag blev väldigt besviken på maten. Det var ingen som tyckte att maten var bra. Men det kanske är så att gruppen var för stor (250 pers) Det som många var nöjda med var förrätten i måndags, det var sushi. Men jag tycker inte om sushi. Men jag åt en!!! (tyckte inte att det var gott, men jag åt ialla fall...)
Jag blev också positivt överraskad över alla människor och bra idéer. Många av vandrarhemsvärdarna driver även restauranger och gör upplevelser kring det. Jättespännande att få lyssna på!

Nu ska jag titta på Grey´s anatomy och provsmaka en ost som jag köpte på mässan :-)



Kommentarer:

1 WorldClaes:

skriven

Spara lite till mig!

Puss C.

2 essay:

skriven

That is what real cheese is, not that shit in the packs.

Kommentera här: