Har provat nya recept

Igår hade vi gäster och jag provade bara nya recept! Det är bra med vänner man känner så att man kan testa på dem :-)
Igår kväll blev vår lilla bebis sjuk och har haft feber sen dess och nu börjar jag må riktigt illa, så det blir ett kort inlägg idag. Men jag har lovat flera stycken att lägga ut receptet på desserten inom kort så det kommer här, så kommer förrätt och varmrätt en annan dag.

Desserten blen en after eight kladdkaka som jag hittat hos Kalasgott.
Den blev jättegod!!! Alla tyckte om den, har även haft en kompis här idag som provat den :-)
Jag serverade vispad grädde till.
Det står i receptet att den ska vara inne i 30 min, men jag glömde min i ugnen så den stod nog 10 min extra, men den var riktigt kladdig ändå.

Klicka på bilden för att komma till receptet!

Kommentarer:

1 Kalasgott:

skriven

Men vad kul att den blev så bra! Jag äääälskar den! Perfekt kladdig och fyllig! Mums! :)

Kommentera här: