Pasta med ostsås

Idag blir det halvfabrikat, hela dan...
Vi har ätit en ordentlig lunch för idag är det gympa och jag tänkte inte att vi skulle äta innan idag. Min plan är att göra våfflor när vi kommer hem! Men jag gör ingen egen smet. Jag har ett färdigt paket i skafferiet :-)

Till lunch blev det pasta med ostsås (Keldas färdiga). Jag fräste zucchini i kuber, gul hackad lök, strimlad purjo, hackad vitlök och strimlad basilika och hällde sen på ostsåsen. Sen strimlade jag i lite skinka och salami. Voilá, färdigt! På med riven parmesan.
Pasta såser brukar jag inte köpa färdiga av den enkla anledningen att jag inte tycker att det är goda. Men den här är faktiskt riktigt god! Och det går väldigt fort...


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera här: